اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد

کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه خبر داد.

کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در منطقه عسلویه است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بسیار خوب است و به فضل خدا در تامین امنیت پایدار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این فرماندهی در آبان ماه امسال، به منظور مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی و ارتقای امنیت اجتماعی، مقدار 23 هزار و 630 لیتر سوخت قاچاق کشف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در آبان ماه امسال شاهد کاهش 50 درصدی تصادفات درون شهری و کاهش 13 درصدی تعداد وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه در سال قبل در این منطقه بوده‌ایم.

نیکنام ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب شهروندان با پلیس و تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاکسازی، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی گفت: عسلویه از مناطق حساس در استان است و با تمام ظرفیت برای برقراری امنیت در این منطقه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول