اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برخورد با اخلالگران اقتصادی صورت گرفت

کشف 16 هزار حلب روغن نباتی احتکار شده در پاکدشت

خبرگزاری فارس: در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی، با شناسایی محل‌های احتکار کالاهای ضروری شهروندان، 16 هزار حلب روغن نباتی و 3 هزار و 500 کیلوگرم برنج احتکار شده در شهرستان پاکدشت کشف شد.

کشف 16 هزار حلب روغن نباتی احتکار شده در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادی و ارتقای رضایت‌مندی شهروندان در جامعه، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل دپو روغن‌های نباتی را در شهرستان ورامین شناسایی کردند.

سرهنگ محمد شاهسون افزود: در بازرسی از این مکان هزار حلب روغن نباتی 16 کیلویی احتکار شده در طبقه زیرین یک مجتمع تجاری کشف شد.

وی در ادامه از کشف 3 هزار و 500 کیلوگرم برنج احتکار شده در شهرستان پاکدشت خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده موفق شدند، پارکینگ منزل فردی به هویت معلوم که اقدام به احتکار کالای اساسی مردم می‌کرد را مورد بازرسی قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده ویژه شرق تهران با اشاره به کشف 3 هزار و 500 کیلوگرم برنج خارجی بدون مارک عنوان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد متهم ضمن احتکار برنج با مخلوط کردن چند نوع برنج و جعل برندهای معروف ایرانی و درجه ممتاز در کیسه‌های 10 کیلویی، برنج‌ها را با چند برابر قیمت به بازار عرضه می‌کند.

شاهسون در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس و تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های برخورد با اخلالگران اقتصادی، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و احتکار مایحتاج ضروری توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول