اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هنرسرای خورشید اصفهان:

انجمن فیلارمونیک اصفهان ثبت قانونی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هنرسرای خورشید اصفهان گفت: ثبت انجمن فیلارمونک اصفهان یکی از دلایل تعطیلی جلسات این انجمن بوده است تا اقدامات آن شکل قانونی گرفته و شبهات پیرامون آن رفع شود.

انجمن فیلارمونیک اصفهان ثبت قانونی می‌شود

محمدعلی ایزدخواستی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره اینکه چرا با وجود تقاضای مخاطبان و وعده‌های داده شده انجمن فیلارمونیک از مهرماه بار دیگر فعالیت خود را از سر نگرفت، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنرسرای خورشید مرکز تخصصی موسیقی است، حساسیت‌های زیادی درباره اساتید مدعو این مرکز وجود دارد که با فرهنگ‌سراهای معمولی متفاوت است.

وی تاکید کرد: قرار است تمام مدرسان این مجموعه زیر نظر هیئت علمی قرار گرفته و کار آنها جنبه قانونی پیدا کند، از این رو به دنبال ثبت قانونی این انجمن هستیم.

مدیر هنرسرای خورشید اصفهان ادامه داد: پیش از این تمام مسایل این انجمن به یک نفر وابسته بود و شبهاتی درباره رشته تحصیلی ایشان و متقن بودن مباحث متنوعی که ارائه شده بود وجود داشت.

ایزدخواستی تصریح کرد: از سوئی در این جلسات تنوع مباحث فراوان بود و یک نفر درباره آهنگ‌سازان کلاسیک، شاخص‌های موسیقی،مکاتب و دیگر مباحث صحبت می‌کرد که چنین رویکردی را در دانشگاه‌های کشور نیز شاهد نیستیم چرا که امروزه هر مبحث توسط یک متخصص ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: با ثبت شدن رسمی این انجمن ضمن اینکه هنرسرای خورشید امکانات لازم را در اختیار انجمن فیلارمونیک قرار می‌دهد، شبهات غیر علمی بودن مباحث آن نیز برطرف می‌شود.

مدیر هنرسرای خورشید اصفهان درباره اینکه این انجمن به نام مؤسس آن و یا هنرسرای خورشید ثبت می‌شود، گفت: با توجه به اینکه این مرکز امکاناتی را به زیرمجموعه‌های وابسته به خود و دیگر مجموعه‌های غیر وابسته ارائه می‌دهد، به طور حتم تعاملات لازم درباره ثبت این انجمن و انتظارات آنها با مؤسس انجمن فیلارمونیک انجام می‌شود.

وی افزود: این فعالیت‌ها با توجه به نقطه نظرات اداره نظارت فرهنگسرای خورشید و اداره ارشاد اصفهان است و جنبه تصمیم‌گیری شخصی ندارد.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول