اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

خریدار خارج از شبکه کود شیمیایی در تنگستان محکوم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت خریدار خارج از شبکه کود شیمیایی در تعزیرات حکومتی تنگستان خبر داد.

خریدار خارج از شبکه کود شیمیایی در تنگستان محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازرسی ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تنگستان از یک دستگاه کامیون در محور خروجی شهر اهرم به سمت فراشبند، تعداد 90 کیسه کود شیمیایی خریداری شده از خارج از شبکه سراسری توزیع قانونی کشف و پروند متشکله برای بررسی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد .

وی افزود: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جهاد کشاورزی به پرداخت مبلغ 27 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت تعدادی از واحدهای نانوایی در تعزیرات حکومتی کنگان نیز خبر داد و گفت:با دریافت گزارشاتی از بازرسان اتحادیه‌های صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان مبنی بر تخلف کم فروشی و عدم رعایت قوانین صنفی، در همین رابطه پرونده‌هایی برای تعدادی از واحدهای نانوایی تشکیل و برای بررسی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

احمدی بیان داشت: شعبه با توجه به اسناد و مدارک مندرج در پرونده و استماع دفاعیات متصدیان واحدها و با رعایت مواد قانونی، تخلف انتسابی به تعداد سه واحد را محرز تشخیص داده و متصدیان واحدهای نانوایی را به پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغ 169 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/66007/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول