اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 11 تا 16 آذرماه

علاقه‌مندان از 20 مرکز آموزش فنی همدان بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از 11 تا 16 آذرماه گفت: بازدید همگانی از 20 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت دولتی فرصتی مغتنم در راستای ارتقای آگاهی‌های مردم است.

علاقه‌مندان از 20 مرکز آموزش فنی همدان بازدید می‌کنند

سیدمهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری از یازدهم تا شانزدهم آذرماه در استان همدان به طور همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار و ارتقای توان کارآفرینی با مسئولیت نظام آموزشی کشور و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده از ظرفیت آنها، برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: این امر با اهداف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: برنامه بازدید همگانی برای عموم مردم آزاد بوده و از تمام اقشار به ویژه کارجویان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دانش‌آموزان، صاحبان و شاغلان در مراکز تولیدی و صنعتی دعوت می‌کنیم تا از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بازدید کرده و با ظرفیت‌های این سازمان در راستای توانمندسازی و ارتقای مهارت از نزدیک آشنا شوند.

وی بیان داشت: بازدید همگانی از 20 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت دولتی شامل مراکز خواهران، برادران و مراکز تخصصی، مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه که ارائه‌دهنده آموزش‌های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی در کشور است، فرصتی مغتنم در راستای ارتقای آگاهی‌های اقشار مختلف جامعه در خصوص آموزش‌های مهارتی است.

باقری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: برنامه هماهنگ کشوری بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای هر ساله در دو نوبت در اردیبهشت ماه همزمان با هفته مشاغل و آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول