اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان:

مستحق شکست برابر مس کرمان نبودیم / شاهین بوشهر را آنالیز کردیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت: هفته آینده در دیداری حساس مهمان شاهین بوشهر بوده و چند روزی است که به همراه کادر فنی تیم به دنبال آنالیز حریف بوشهری هستیم.

مستحق شکست برابر مس کرمان نبودیم / شاهین بوشهر را آنالیز کردیم

محسن داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور داشته و از شرایط کنونی راضی هستیم.

وی از نتایج کسب شده توسط تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت و اضافه کرد: در هفته آخر مسابقات دور رفت استراحت کرده و از شش بازی قبلی خود پنج پیروزی را کسب کردیم.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تک شکست تیم متبوعش در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول ایران افزود: در حالی به تیم بسکتبال مس کرمان بازی را واگذار کرده که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

وی در ادامه هدف تیم بسکتبال  صنعت نفت آبادان از حضور در رقابت‌ها را خوشحال کردن مردم آبادان خواند و خاطرنشان کرد: وقتی خانواده‌های حاضر در سالن برگزاری مسابقات ما خوشحال از محل خارج می‌شوند به هدفی که ترسیم کرده‌ایم رسیده‌ایم.

داوری تصریح کرد: بدمان نمی‌آید که یکی از تیم‌های صعود کننده به مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران باشیم ولی در این خصوص باید سیاست‌های باشگاه را نیز در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر استفاده تیم بسکتبال صنعت نفت از بازیکنان غیر بومی گفت: شاید چند بازیکن غیر آبادانی در تیم ما حاضر باشند اما مهم این است که در کنار این بازیکن‌ها 12 بسکتبالیست جوان و نوجوان آبادانی نیز دیده شده که آینده مجموعه را شکل می‌دهند.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان افزود: هفته آینده در دیداری حساس مهمان شاهین بوشهر بوده و چند روزی است که به همراه کادر فنی تیم به دنبال آنالیز حریف بوشهری هستیم.

وی در همین خصوص گفت: بازی سختی را پیش رو داشته و باید در مقابل شاهینی به بازی کنیم که نسبت به دور رفت تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدیدی را اضافه کرده است.

انتهای پیام/72001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول