اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

فردوسی‌پور دیگر آن عادل که قبلاً می‌شناختم نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم صنعت نفت آبادان گفت:‌ فردوسی‌پور دیگر آن عادل قبل که می‌شناختم نبوده و فکر می‌کنم که با ذهنیت به بازی‌های صنعت نفت پرداخته می‌شود.

فردوسی‌پور دیگر آن عادل که قبلاً می‌شناختم نیست

خلیل صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: در دیدار با ذوب آهن چهار صحنه مشکوک پنالتی برایمان وجود داشت که متاسفانه تنها دو صحنه به نمایش درآمد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: زمان زیادی از برنامه را اختصاص به هدایتی و هدیه او به علی کریمی می‌دهند. در حالیکه حرف زیادی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این همه هوادار و حق تضییع شده‌اش زده نمی‌شود.

وی افزود: اگر هم اعلام می‌شد این صحنه پنالتی بوده است امتیازات ما بازنمی‌گردد اما هواداران از من خواستند اجازه ندهم حق تیم ضایع شود.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان با انتقاد از مجری برنامه نود خاطرنشان کرد: فردوسی‌پور دیگر آن عادل قبل که می‌شناختم نبوده و فکر می‌کنم که با ذهنیت به بازی‌های صنعت نفت پرداخته می‌شود.

وی در خصوص نقل انتقالات صنعت نفت در نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و تصریح کرد: تا به امروز با هیچ بازیکنی صحبت نکرده و صنعت نفت لیستی هم برای بازیکنی که نمی‌خواهد ندارد. روزنامه‌ها اسامی برخی بازیکنان را اعلام کرده‌اند در صورتی که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته و با این اقدامات تنها روحیه بازیکنان برای بازی آخر مقابل پیکان تضعیف می‌شود.

صالحی ادامه داد: کاسیمیرو اعلام کرده یکی دو بازیکن جدید را می‌خواهد و لیست نهایی را نیز به زودی به ما می‌دهد. تغییرات در تیم را دقیقاً با نظر سرمربی و کمیته فنی انجام داده و بنده هیچ دخالتی در این کار نخواهم داشت. این‌که برخی می‌گویند صالحی مدافع می‌خواهد در حالیکه کاسمیرو نیاز به مهاجم دارد شایعه‌ای بیش نیست.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با ابراهیم طالبی برای پذیرفتن هدایت این تیم داشته‌اند، اظهار داشت: اصلا او را نمی‌شناسم و هیچ مذاکره‌ای هم در این ارتباط نداشتم. گفتند ما با او تماس گرفتیم و من به عنوان مدیرعامل باشگاه اعلام که هیچ تماسی با طالبی نداشته‌ام.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اختلاف وی با کاسیمیرو گفت: هیچ اختلاف سلیقه‌ای در تیم ما وجود ندارد. فوتبال آبادان در حال حاضر در شرایطی قرار ندارد که من از طالبی که او را  نمی‌شناسم استفاده کنم.

صالحی در پایان افزود: کاسیمیرو کارش را با قدرت انجام می‌دهد. یک بازی تا پایان نیم فصل داریم و بعد از آن هم در مورد تصمیمات فنی تیم هیچ دخالتی نکرده و کار را طبق نظر کاسمیرو و کمیته فنی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/72001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول