اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حرف امام جمعه برخاسته از نیازهای حقیقی مردم است

انتقاد کم‌‌سابقه آیت‌الله نعیم‌آبادی از مدیریت شهری بندرعباس

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس که در ماه‌های گذشته همواره انتقاداتی را پیرامون وضعیت و امور شهری بندرعباس مطرح کرده است، یک‌بار دیگر از عملکرد شهرداری بندرعباس به تندی انتقاد کرد.

انتقاد کم‌‌سابقه آیت‌الله نعیم‌آبادی از مدیریت شهری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وضعیت فلسطینیان با بیان اینکه بدون حمایت ایران پیروزی غزه به دست نمی‌ِآمد، اظهار داشت: عوام‌فریبی‌های کشورهایی همانند قطر از هر کار ضد اسلامی بدتر است و در این مدت و به ویژه پیروزی غزه دنیا فهمید که ایران در حمایت از مظلوم و مردم غزه حقانیت دارد.

به گفته وی، اگر قطر و عربستان سودای حمایت از فلسطین را دارند باید به این کشور برای جنگ با اسرائیل اسلحه بدهند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: ارتقا جایگاه فلسطین در سازمان ملل بدون پیروزی مردم غزه در دو جنگ اخیر شدنی نبود.

نعیم‌آبادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشکلات شهری کماکان در بندرعباس ادامه دارد افزود: همچنان با بروز یک بارندگی ساده، وضعیت خیابان‌های این شهر به هم می‌ریزد.

وی با اشاره به اینکه بندرعباس شهری ساحلی و از نظر ساختار دارای سطحی‌ شیب‌دار به سمت دریاست افزود: دفع آب‌های سطحی حاصل از بارندگی و هدایت آنها به سمت دریا به نظر نمی‌آید کاری دشوار باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: جمع شده آب‌های سطحی در اقصی‌نقاط خیابان‌ها و معابر شهر پس از هر بارندگی در واقع شهر بندرعباس را تبدیل به یک مجمع الجزایر می‌‌کند.

به گفته وی، مسئولان مربوطه بهتر است به جای فکر کردن در امور سیاسی برای حل این مشکلات چاره‌ای بیاندیشند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مبحث ترافیک نیز در بندرعباس کماکان از مشکلات این شهر است، گفت: دید مسئولان شهرداری بندرعباس باید وسیع‌تر شود چرا که در احداث خیابان‌ها و بلوارها آن‌گونه که باید جامع و کامل عمل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: کارهایی که در حال حاضر شهرداری بندرعباس انجام داده است، می‌تواند زمینه‌ خنده آیندگان را فراهم آورد.

نعیم‌‌آبادی همچنین افزود: یکی از مسئولان گفته است که به حرف‌های امام جمعه اعتنا نمی‌کنیم و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: به این گونه افراد می‌گویم که حرف امام جمعه در واقع بازتاب خواسته‌های مردم و انتظارات آنها از مسئولان و مدیران شهری است.

وی در ادامه روز نیروی دریایی را تبریک و افزود: حضور ارتش در دریاهای آزاد اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

امام جمعه بندرعباس همچنین به فرارسیدن هفته مقابله با ایدز اشاره و افزود: هر چه گناهان جدیدتر و نوتر می‌شود چوب خدا نیز جدیدتر می‌شود که گرفتار شدن بشر به بیماری ایدز یکی از این نمونه‌ها و نتیجه تغییر نوع نگاه به روابط جنسی است.

انتهای پیام/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول