اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارندگی‌ شدید امروز حادث شد

مرگ جوان 16 ساله در بندرعباس بر اثر برق‌گرفتگی

خبرگزاری فارس: یک جوان 16 ساله در پی بارندگی‌های شدید امروز در بندرعباس بر اثر برخورد با کابل‌های برق جان خود را از دست داد.

مرگ جوان 16 ساله در بندرعباس بر اثر برق‌گرفتگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس، جوان 16 ساله‌ای که بر اثر برق‌گرفتگی دچار ایست قلبی شده بود، دیگر به زندگی بازنگشت.

متخصص طب اورژانس مرکزآموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس در این ارتباط گفت: ظهر امروز جوان 16 ساله‌ای که دچار برق‌گرفتگی شده بود به اورژانس بیمارستان شهید محمدی  انتقال داده شد.

رضا یزدانی ادامه داد: این جوان بر اثر برق‌گرفتگی دچار ایست قلبی ریوی شده بود که بلافاصله عملیات احیا قلبی عروقی بر روی این جوان انجام گرفت که متاسفانه با وجود تلاش تیم درمانی احیا این جوان به زندگی بازنگشت و جان خود را از دست داد.

وی با هشدار به رعایت موارد ایمنی در هنگام بارنگی یادآور شد: در هنگام آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها باید مراقب گودال‌های آب گرفته، سیم‌های رها شده برق و ... شد تا دچار حادثه نشویم.

این حادثه ظهر امروز بر اثر بارندگی و پارگی سیم برق در بندرعباس اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول