اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

چیزی به پایان عمر صهیونیست‌ها باقی نمانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در تجاوز به غزه و واکنش جهاد اسلامی با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها نشان دادند که ترسوترین موجودات روی زمین هستند، گفت: با این اوصاف چیزی به پایان عمر صهیونیست‌ها باقی نمانده است

چیزی به پایان عمر صهیونیست‌ها باقی نمانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،‌ حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با گرامیداشت 10 آذر روز مجلس و روز شهادت عالم مجاهد شهید سید حسن مدرس اظهار داشت: آیت‌الله شهید مدرس یک روحانی به تمام معنا مبارز و ظلم ستیز بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه همه نمایندگان مجلس باید از وی الگو بگیرند، ابراز داشت: مدرس نمونه عینی یک نماینده مردمی و حامی منافع ملی کشور بود.

وی در ادامه به تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه اشاره کرد و گفت: این رژیم نامشروع و خون‌خوار بدون حمایت غربی‌ها هیچ گاه قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

این مسئول در ادامه به ترس و وحشت صهیونیست‌ها اشاره کرد و بیان داشت: صهیونیست‌ها طی سه جنگ نابرابر نشان دادند ترسوترین موجودات روی زمین هستند.

حسینی تصریح کرد: این رژیم غاصب جعلی نشان داد که هیچ گاه قادر به حفظ حیات خود به تنهایی نخواهد بود و در آینده نزدیک باید به فکر اضمحلال خود باید باشد.

امام جمعه یاسوج از سران برخی کشورهای عربی به عنوان لکه ننگ جهان اسلام یاد کرد و اذعان داشت: امروزه اگر می‌بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی پای خود را از گلیمش دراز کرده به واسطه خوش خدمتی این سران خیانتکار و خوش‌گذران است.

انتهای پیام/2571/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول