اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

شعار وحدت ملی ترفند جدید سران فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شعار وحدت ملی ترفند جدید سران فتنه و فتنه‌انگیزان 88 است.

شعار وحدت ملی ترفند جدید سران فتنه 88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: هدف راهبردی آنها از این شعار آنهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سرپوش نهادن به خیانت‌های خویش در حوادث پس از انتخابات 88 و تطهیر چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان از تبهکاری‌های سیاسی و خیانت به امام و حرمت‌شکنی نسبت به اصول و مبانی انقلاب است.

وی ادامه داد: سران فتنه با ائتلاف با آمریکا و اسرائیل و همگرایی با منافقین و سلطنت‌طلب‌ها، بهایی‌ها و رژیم‌های مرتجع عرب مخالف نظام اسلامی چهره ضد انقلاب و نظام از خود به نمایش گذاشتند و از خطوط قرمز نظام عبور کرده و با صدور بیانیه‌های موهن علیه رای ملت و نهادهای قانونی، قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی را در حد اعلا به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در روز 13 آبان شعار استکبارستیزی ملت را به تمسخر گرفته و در روز 16 آذر 88 به ساحت قدسی امام جسارت کردند و عکس امام را به آتش کشیدند و در روز عاشورا اصل نظام را هدف قرار داده و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سردادند و حرمت عاشورا و کربلا را رعایت نکردند.

لطفی تصریح کرد: سران فتنه با پیشینه سیاه نسبت به انقلاب و امام راحل جفا کردند همانند منافقین و مجموعه‌های ضد انقلاب فاقد صلاحیت سیاسی برای ورود به عرصه انتخابات هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: این در حالی است که پرونده خیانت آنها مفتوح است و باید روزی تاوان خیانت به ملت و نظام اسلامی را در دستگاه قضایی با محاکمه عادلانه بدهند.

وی ادامه داد: اگر چه ملت شریف و با بصیرت ایران در حماسه 9 دی‌ماه 88 آنها را محاکمه کردند و عدم مشروعیت سیاسی آنها را برای همیشه اعلام کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنها با تحریک افراد اراذل و اوباش شورش‌های خیابانی را مدیریت کردند و با دشمنان کینه‌توز همانند آمریکا و انگلیس برای سقوط نظام از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

لطفی تصریح کرد: خیانت‌های نابخشودنی این افراد در حافظه ملت و تاریخ فراموش نخواهد شد چراکه این افراد منفورترین چهره‌های سیاسی کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های پیش روی هفته از جمله روز نیروی دریایی و سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مظهر اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: نیروهای دریایی با استقرار در سرتاسر سواحل طولانی و نیلگون خلیج فارس امنیت مرزهای دریایی کشور را با قدرت وصف‌ناپذیری تامین می‌کنند.

امام جمعه ایلام همچنین در خصوص 10 آذر سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس اظهار داشت: 10 آذر 1316 سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس است.

لطفی تصریح کرد: شجاعت، ظلم‌ستیزی، مبارزه بی‌امان با استبداد رضاخانی و استعمارگران شخصیت بی‌بدیل سید حسن مدرس را ساخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار عبور از گذرگاه فشارها، تحریم‌های و جنگ‌های اقتصادی است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمنان درصدد تشدید فشارها و تحریم‌های بیشتر برآمده‌اند باید با تکیه بر توانمندی‌های و استعدادهای فراوانی که در داخل کشور وجود دارد برای مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی وارد عرصه کار و فعالیت شد.

انتهای پیام/2246/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول