اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه کارمندان ادارات

دوره آموزش مجازی معارف مهدویت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از برگزاری دوره آموزش مجازی معارف مهدویت با عنوان حکومت مهدوی و وظایف منتظران ویژه کارمندان ادارات خبر داد.

دوره آموزش مجازی معارف مهدویت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری آموزش مجازی معارف مهدویت با عنوان حکومت مهدوی و وظایف منتظران اظهار کرد: مرکز تخصصی مهدویت حوزه پس از دریافت مجوز از معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری این دوره را به عنوان ضمن خدمت ویژه کارمندان دولت برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت مباحث مهدویت، نیاز به امام، انتظار و وظایف منتظران، علایم و نشانه‌های ظهور، روش حکومت حضرت، اهداف حکومت حضرت ولی عصر(عج)، سیره امام مهدی(عج)، فلسفه غیبت، آسیب‌شناسی مباحث مهدویت و رجعت از جمله مباحثی است که در دوره مقدماتی آموزش مجازی مهدویت مطرح می‌شود.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با بیان اینکه 3 میلیون و 500 هزار نفر از کارمندان دولت می‌توانند از آموزش‌های مجازی مهدویت استفاده کنند گفت: متقاضیان شرکت در این دوره با ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی www.mahdaviat.org از آموزش‌های مجازی مهدویت بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان داشت: شرکت‌کنندگان با مطالعه هر بخش می‌توانند در آزمون شرکت کرده و سپس وارد بخش دیگر شوند.

نصوری با اشاره به دوره حضوری معارف مهدویت گفت: این دوره در هفت استان مازنداران، قم، کرمانشاه، خراسان جنوبی، خوزستان، لرستان و آذربایجان غربی ویژه مدیران ارشد با همکاری معاونت آموزش و پژوهشی استانداری‌‌ها برگزار شده است.

وی دوره مکاتبه‌ای معارف مهدویت با موضوع حکومت مهدوی و وظایف منتظران را از دیگر دوره‌های مرکز ذکر کرد و افزود: تاکنون دو دوره آموزش مکاتبه‌ای از طریق رادیو معارف برگزار شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم عنوان داشت: شرکت‌کنندگان این دوره برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به کتاب نگین آفرینش به عنوان منبع مراجعه کرده و سپس در آزمون شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: 200 هزار نفر از فرهنگیان در دوره گذشته آموزش مجازی معارف مهدویت که با همکاری مؤسسه ترویج درس‌هایی از قرآن برگزار شد شرکت کردند.

انتهای پیام/78003/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول