اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

آموزش معارف مهدویت به 10هزار فرهنگی اصفهانی

خبرگزاری فارس: مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا پایان سال تحصیلی جدید آموزش معارف مهدویت به 10 هزار نفر از فرهنگیان موجود در سطح استان ارائه می‌شود.

آموزش معارف مهدویت به 10هزار فرهنگی اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نم‌نبات پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن نمادین بیعت دانش‌آموزان دختر استان با حضرت علی(ع) اظهار کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش از آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های معارف مهدویت به فرهنگیان استان برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های قرآنی درصدد معرفت‌افزایی دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی است، اضافه کرد: رشد و گسترش فرهنگ قرآن در میان دانش‌آموزان مبنای فعالیت مجموعه آموزشی استان در سال تحصیلی جدید است.

مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: فراگیر شدن فعالیت‌های قرآنی در مدارس از مهم‌ترین محور‌های مشخص شده در نظام آموزشی استان به شمار می‌رود و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان تأکید دارد.

وی با بیان اینکه امسال فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش اصفهان مدرسه محور و دانش‌آموز محور است، ادامه داد: آموزش معارف مهدویت برای فرهنگیان موجود در سطح استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال تحصیلی جدید به شمار می‌رود.

نم‌نبات تاکید کرد: در حال حاضر 50 هزار فرهنگی در سطح استان فعالیت می‌کنند که تا پایان سال تحصیلی جدید آموزش معارف مهدویت به 10 هزار نفر از فرهنگیان موجود در سطح استان ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال این آموزش‌ها تنها به فرهنگیان اختصاص دارد و دانش‌آموزان زیر پوشش آموزش معارف مهدویت قرار نمی‌گیرند، افزود: تا پایان سال تحصیلی جدید حدود یک پنجم از فرهنگیان استان زیر پوشش این آموزش‌ها قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول