اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

مهدویت بزرگترین تابلوی افتخار بشریت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله مهدویت بزرگ‌ترین تابلوی افتخار است که باید به جهان نشان داده شود.

مهدویت بزرگترین تابلوی افتخار بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی ظهر امروز در آیین افتتاحیه ششمین دوره طرح کشوری «313 یار موعود» که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باید انتظار منتظران حضرت ولی‌عصر (عج)، انتظار عقلانی باشد و پیروان آن حضرت، مقتدر و از استحکام دینی و روحی فوق‌العاده برخوردار باشند.

ممدوحی با بیان اینکه باید زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرد، گفت: این وظیفه ارزشمند به‌ دوش جوانان است و اگر کسی در این راه بمیرد، شهید است.

وی تصریح کرد: مسئله غیبت بزرگ‌ترین تابلوی افتخار است که باید از نظر علمی به جهان نشان داده شود و نباید با مسئله ظهور و غیبت احساسی برخورد شود و در این راستا باید به ‌دنیا فهماند که در آینده این مسلمانان هستند که اختیار جهان را به دست قرآن می‌سپارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وعده قرآن، ظهور مهدی (عج) است، تصریح کرد: حضرت مهدی (عج) پشتوانه عظیم قدرت است، لذا باید این عظیم‌ترین افتخارات اجتماعی، سیاسی و... به‌دنیا معرفی شود.

وی تاکید کرد: دنیایی زنده و پویا است که در مقابل ابتکار دیگران تحت تاثیر قرار نگیرد، بنابراین تقلید جوانان از غرب و دنیای غرب باعث مردگی حیات جامعه و نابودی رشد شخصیت جامعه می‌شود، چراکه بی‌تحرک و بی‌روح است و نمی‌تواند هیچ آثاری از خود به‌ جای گذارد.

ممدوحی خاطرنشان کرد: مسئله انتظار ابعاد گسترده و ظهور امام عصر (عج) آثار فوق‌العاده‌ای دارد.

وی افزود: مسئله انتظار آثار سیاسی، دینی، اجتماعی، علمی و از سوی دیگر اثر فلسفی خاص خود را دارد که به این مسائل کمتر توجه شده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول