اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

هفته‌ شانزدهم لیگ برتر؛ همه برای سپاهان مساوی کردند

خبرگزاری فارس: اتفاقاتی که هفته شانزدهم لیگ برتر برای سپاهان به وقوع پیوست، نهایت ایده‌آل این تیم بود، برد برابر داماش و شکست استقلال برابر حریفش اتفاق خوبی برای سپاهان بود اما با این همه این تیم به صدر فاصله بازنگشت.

هفته‌ شانزدهم لیگ برتر؛ همه برای سپاهان مساوی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برخلاف هفته پانزدهم که اوضاع به سود امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در تیم استقلال تهران بود، در هفته شانزدهم ورق به سود سپاهان بازگشت.

این تیم که در ورزشگاه فولادشهر از تیم داماش گیلان پذیرایی می‌کرد، موفق شد حریف گیلانی خود را با سه گل شکست دهد تا پس از مدت‌ها با یک برد شیرین از میدان بازی خارج شود.

از سوی دیگر نیز تیم استقلال که میزبان تیم فولاد خوزستان بود، در برابر هوادارانش مقابل تیم فولاد خوزستان شکست خورد تا در واقع برد سپاهان برابر داماش شش امتیازی باشد.

با این حال، هنوز هم تیم استقلال تهران با یک امتیاز بیشتر صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است و سپاهان یک پله پایین‌تر از این تیم ایستاده است.

تا پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال تنها یک هفته دیگر باقی‌ است و در صورتی که در هفته هفدهم نیز تیم سپاهان برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند و آبی‌پوشان تهرانی لغزش دیگری داشته باشند، قهرمانی نیم فصل نخست به تیم سپاهان می‌رسد.

نماینده اصفهان فصل گذشته نیز روند صعودی خود را از میانه‌های نیم فصل نخست آغاز کرد و با قهرمانی در نیم فصل نخست، جام قهرمانی را در پایان فصل نیز بالای سر برد.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول