اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

این تیم با سپاهانی که هت تریک کرد فاصله دارد

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان با شکست برابر استقلال فرصت پیوستن به جمع تیم‌های مدعی را از دست داد و ثابت کرد با تیم فرصت‌طلب و منسجم فصل گذشته فاصله زیادی پیدا کرده است.

این تیم با سپاهانی که هت تریک کرد فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم سپاهان که با برتری برابر تیم مدعی نفت تهران به تعطیلات لیگ رفته بود، در هفته پانزدهم شکست تلخی را مقابل استقلال تهران تجربه کرد تا با شکسته شدن طلسم 11 ساله نباختن طلایی‌پوشان به این تیم در اصفهان، فرصت رسیدن به صدر از دست برود.

تیم سپاهان در صورتی که می‌توانست در دیدار با استقلال تیم پیروز میدان لقب گیرد، در فاصله یک امتیازی تیم‌های صدرنشین قرار می‌گرفت و می‌توانست برای قهرمانی نیم فصل دور خیز کند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

پس از پیروزی برابر تیم نفت تهران امیدواری زیادی به وجود آمده بود که روند نزولی شاگردان کرانچار که پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا شکل گرفته بود، متوقف شود اما نمایش بازیکنان تیم اصفهانی نشان داد که این تیم فاصله زیادی با تیم قهرمان در سه فصل گذشته دارد.

سپاهان که رکورد جاودانه سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده بود، ظرفیت اینکه برای چهارمین بار قهرمان شود را دارد اما باید از رخوتی که در حال حاضر گریبانگیر این تیم شده، بیرون بیاید.

در لیگ دوازدهم تیم‌های مدعی از نظر امتیازی فاصله زیادی ندارند و در صورتی که سپاهان هر چه زودتر از این شرایط دور نشود، باید با رویای قهرمانی خداحافظی کند.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول