اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران

برد سپاهان برابر داماش گیلان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم فوتبال داماش گیلان را شکست دهد.

برد سپاهان برابر داماش گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 3 بر صفر و با دو گل محمدرضا خلعتبری و یک گل محمد نویدکیا تیم داماش را با شکست بدرقه کند.

دقیقه 49 ضربه اروین گولکو از میانه زمین را رودباریان دروازه‌بان داماش به کرنر فرستاد دقیقه 51 ارسال حسین پاپی را محمدرضا خلعتبری با یک ضربه قیلچی و به زیبایی هرچه تمام‌تر به گل نخست سپاهان تبدیل کرد.

دقیقه 55 ضربه امین متوسل‌زاده مهاجم تیم فوتبال داماش پس از برخورد با مدافعان سپاهان به شکل خطرناکی از کنار دروازه به کرنر رفت. دقیقه 57 سوکای بازیکن سپاهان به جای محسن ایران‌نژاد وارد بازی شد.

دقیقه 59 محمد سیاه به جای مسعود زارعی از تیم داماش وارد میدان شد و دقیقه 63 بهنام ابشه به جای علیرضا جهانبخش وارد زمین شد، دقیقه 66 پاس پشت‌پای محمد غلامی نویدکیا را در مصافی تک به تک با رودباریان قرار داد و این بازیکن با ضربه آرام و دقیق توپ را به گل دوم سپاهان تبدیل کرد.

دقیقه 68 سیدرضا چاووشی به جای امین متوسل‌زاده وارد زمین شد. دقیقه 71 ضربه حسین پاپی به تیرک عمودی دروازه داماش برخورد کرد دقیقه 78 محمد غلامی پس از پشت‌سر گذاشتن چند بازیکن تیم داماش در مصافی تک به تک نتوانست توپ را به گل سوم سپاهان تبدیل کند و دقیقه 81 امین جهان‌عالیان به جای محرم نویدکیا وارد بازی شد.

دقیقه 84 محمدرضا خلعتبری با ضربه دیدنی و کارساز از روی خط محوطه جریمه توپ را به گل سوم سپاهان تبدیل کرد دقیقه 86 جالوویچ به جای محمد غلامی وارد زمین شد. دقیقه 91 محمد مختاری از تیم داماش از سوی داور اخارج شد و دقیقه 93 هم خلعتبری از روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تیرک دروازه داماش کوبید و بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول