اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی هندبال ثامن‌الحجج مشهد:

تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است / برای برد سپاهان انگیزه داشتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی هندبال ثامن‌الحجج مشهد گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده و چنین ادعایی در ابتدای فصل نداشتیم اما برای برد سپاهان انگیزه‌های زیادی وجود داشت.

تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است / برای برد سپاهان انگیزه داشتیم

علیرضا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من و همه بازیکنان سپاهانی حاضر در تیم ثامن مشهد هم‌قسم شده بودیم که سپاهان تیم را شکست بدهیم.

وی با اشاره به برد تیمش برابر سپاهان بیان کرد: من و همچنین چند تن از بازیکنان تیم ما که سابقه حضور در سپاهان را داشتند با انگیزه زیادی به میدان رفتند زیرا بازیکنان تیم اصفهانی مدعی شده بودند تیم ما حریف دشواری برای آنها نیست.

سرمربی اصفهانی هندبال ثامن‌الحجج مشهد با بیان اینکه یک نمایش برتر را مقابل مدعی قهرمانی در این فصل به اجرا گذاشتیم، تصریح کرد: برخی اعتقاد دارند تیم ما از مهره‌های خوبی برخوردار است اما همین بازیکنان را تیم سپاهان برای فصل جاری نخواست.

وی با اشاره به اینکه تیم ثامن مشهد نخستین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، تصریح کرد: برای ارائه نمایش خوب برابر همه حریفان خود به میدان می‌رویم اما هنوز زود است که درباره قهرمانی در لیگ صحبت کنیم.

حبیبی در مورد دیدار آینده تیمش با ثامن سبزوار تاکید کرد: تیم سبزوار به لحاظ مهره یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر هندبال ایران است اما تیم ما نیز با تمام انگیزه به مصاف این تیم می‌رود.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول