اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

بسیج طی قرون متمادی جاودانه می‌ماند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: آن چیزی که حق و دارای ارزش باشد در طول تاریخ و طی قرون متمادی جاودانه می‌ماند و بر انسان‌ها تأثیرگذار است و بسیج چنین خاصیتی دارد.

بسیج طی قرون متمادی جاودانه می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی شامگاه چهارشنبه در نشست بسیجیان با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: نقش بسیج در عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی بر کسی پوشیدن نیست و بسیج همیشه در موفقیت‌های نظام حضوری ارزشمند داشته است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: بسیج رونق‌بخش انقلاب اسلامی و گره‌گشای مشکلات در روزهای سخت انقلاب اسلامی است و باید قدر این نعمت خدادادی را بدانیم.

رفعتی افزود: طی هفته بسیج با اجرای برنامه‌های متنوع از مجاهدت و جانفشانی‌های بسیجیان تجلیل کردیم و امیدوار هستیم که بسیجیان همواره در صحنه حاضر باشند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره بسیج فرمودند "بسیج یک مجموعه آگاه، بصیر و آشنا به مسائل کشور است و تا بسیج هست انقلاب اسلامی آسیب نخواهد دید" و این امر نشانه اهمیت بسیج است.

فرمانده سپاه عسلویه یادآور شد: شاخص و ملاک بسیجی بودن خدامحوری، دین‌محوری، قانون‌مداری و ولایت‌محوری است.

رفعتی بیان کرد: بسیج باید هویت خود را در غدیر و عاشورا پیدا کند تا بتواند در برابر تهاجمات و جنگ نرم ایستادگی کند.

وی در ادامه به وصیت امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: جامعه ما امروز بیش از پیش به اصلاح جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر و آموزه‌های قیام امام حسین (ع) نیاز دارد.

رفعتی تصریح کرد: آن چیزی که حق و دارای ارزش باشد در طول تاریخ و طی قرون متمادی جاودانه می‌ماند و بر انسان‌ها تأثیرگذار است و بسیج چنین خاصیتی دارد.

امام جمعه عسلویه نیز گفت: تجلیل از بسیجیان امری لازم است و بسیج حق بزرگی بر گردن کشور دارد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: بسیج امروز در جنگ نرم نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارد و تقویت این نهاد امری مهم و لازم است.

انتهای پیام/2451/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول