اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام:

هیئت بدون روحانی مانند جسم بی‌روح است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام گفت: هیئتی که در آن روحانی وجود نداشته باشد همانند جسم بدون روح است.

هیئت بدون روحانی مانند جسم بی‌روح است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، جمشید مرادی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست سامان دهی مداحان شهرستان چرام که با هدف تشکیل کانون مداحان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های دینی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده و مسئولیت اجرایی آن در سطح کشور بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام اضافه کرد: این ستاد باید به صورت مستمر جلسات خود را تشکیل داده و عواملی که با شئون فرهنگی و مذهبی ما همراهی و همخوانی ندارد شناسایی شده و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی به عمل آید.

این مسئول با بیان این که مداحان ما باید با خواندن کتب با علم و آگاهی نوحه‌خوانی کنند، گفت: ما باید عمق آگاهی را که امام حسین (ع) می‌خواست به دنیا بفهماند ترویج کنیم.

وی افزود : در همین راستا باید برای مقابله و اصلاح مواردی مانند تصاویر خرافی و اهانت‌آمیز و یا نقل مطالب اشتباه و خرافی توسط برخی مداحان و روحانیون، هم فکری و برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

مرادی با اشاره به این که در مراسمات مذهبی باید از روحانیون استفاده کرد، اذعان داشت: هیئت بدون روحانی مانند جسم بدون روح است.

این مسئول فرهنگی مدح خواندن رسول خدا(ص) به ‌ویژه بعد از شهادت امام حسین(ع) را یکی از مباحث ارزشمند دانست و بر مهم بودن این موضوع به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلام امید آن دارد که با تأسیس کانون مداحان و ساماندهی ذاکرین اهل بیت حداکثر تلاش خویش را در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبذول دارد.

انتهای پیام/82002/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول