اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

گفتمان دولت در رسیدگی به مناطق محروم پایدار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: گفتمان دولت در رسیدگی به مناطق محروم پایدار است.

گفتمان دولت در رسیدگی به مناطق محروم پایدار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات و نیازهای بخش محروم بلده نور در بخشداری این منطقه اظهار داشت: دولت بر تعهد خود در راه حفظ آرمان‌های والای نظام اسلامی و اجرای منویات رهبر انقلاب با تاکید بر عدالت‌محوری در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به ویژه محرومان و صاحبان انقلاب پایبند است.

وی با اشاره به قابلیت ممتاز پایه‌ای در مسیر توسعه و بالندگی بخش بلده نور خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی بلده به عنوان قطب‌نمای توسعه اقتصادی در این بخش در سایه توجه دولت به مشکلات تولیدکنندگان و عاملان اقتصادی واحدهای صنعتی شکوفا می‌شود.

این مسئول با یادآوری سیاست محوری درست در حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بررسی رونق تولید در شهرک صنعتی بلده را در کارگروه ویژه‌ای خواستار شد.

ابراهیمی تاکید کرد: در راستای شتاب‌بخشی به توسعه اقتصادی بلده مقوله گردشگری، کشاورزی و فعالیت‌های عمرانی با محوریت راهسازی و نیازهای فرهنگی و آموزشی این بخش نیز در دستور کار مسئولان استان قرار می‌گیرد.

وی در بخشی از سخنانش به قابلیت‌های گردشگری و کشاورزی بلده نور اشاره کرد و بیان داشت: طرح تغییر الگوی کشت با هدف اقتصادی شدن فعالیت‌های زراعی در این بخش با جدیت بررسی و پیگیری می‌شود.

این مسئول با تاکید بر عزم مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای رفع نیازهای مناطق محروم گفت: خدمات‌رسانی به مناطق محروم جزء دغدغه‌های اصلی خدمت‌گزاران دولت در مازندران است.

ابراهیمی به حضور مسئولان استان در مناطق محروم اشاره کرد و بیان داشت: رفع نیازهای مردم در مناطق محروم بیشتر و جدی‌تر می‌شود.

وی خواستار فعال‌تر شدن مسئولان حوزه فرهنگی و آموزشی در مناطق مرحوم شد و اضافه کرد: حوزه فرهنگ پیش‌نیاز توسعه در عرصه‌های گوناگون تلقی می‌شود و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نباید از نیازهای حوزه دین غافل شوند.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول