اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

فارس در خط مقدم دوست‌‌داشتنی‌ترین رسانه‌های نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خبرگزاری فارس با انعکاس اخبار متنوع، سریع و صادقانه از دوست‌داشتنی‌ترین رسانه‌های نظام است که به جرات می‌توان گفت در این مسیر در خط مقدم قرار دارد.

فارس در خط مقدم دوست‌‌داشتنی‌ترین رسانه‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی صبح امروز در دیدار مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس، در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: این مجموعه هم در سطح ملی و هم استانی فعال‌ترین مجموعه خبری و رسانه‌ای ‌است.

این مسئول تصریح کرد: خبرگزاری فارس بی‌ادعا اما ساعی در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی حاضر شده و با دلسوزی و احساس مسئولیت اقدام به انعکاس اخبار و تلاش‌های مدیران و مسئولان می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه خبرگزاری فارس را همسو با اهداف متعالی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار توصیف کرد.

این مسئول بیان داشت: ما شاهد آن هستیم که خبرنگاران این رسانه در استان همسو با مدیران و مسئولان در جلسات، نشست‌ها و سفرهای شهرستانی استاندار، جلسات شورای اداری و فرهنگ عمومی حضور یافته و با نهایت دقت اخبار را منعکس می‌کنند تا همه در جریان تحولات استانی و منطقه‌ای قرار بگیرند.

استقلال معاونت مطبوعاتی ارشاد اردبیل در مسیر همسویی با رسانه‌هاست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همسو با اهداف دولت خدمتگزار و نظام ارزشی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی اظهار داشت: با انتصاب بلورساز به عنوان معاونت مطبوعاتی که در روزهای گذشته این تشکیلات راه‌اندازی شده امیدواریم ارتباط قوی و دو سویه با رسانه‌ها و خبرنگاران استان اردبیل داشته باشیم که در این زمینه ارتباط و تعامل ما با خبرگزاری فارس در حد وسیع و مطلوب است.

انتهای پیام/62003/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول