اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل مطرح کرد

تقویت‌ شبکه‌ برق‌رسانی در آمل/ افزایش مصرف برق

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل بر تقویت شبکه‌های برق‌رسانی در بخش دابودشت و بخشی از شهر آمل تاکید کرد و گفت: در دو سال اخیر مصرف برق افزایش چشمگیری یافته است.

تقویت‌ شبکه‌ برق‌رسانی در آمل/ افزایش مصرف برق

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل سید جعفر رسولی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات برق آمل با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه توسعه شبکه برق‌رسانی در سال‌های گذشته در آمل به خوبی صورت گرفته بود، افزود: این توسعه به قدری رضایت‌بخش بود که تصور می‌شد تا سال‌های سال مشکل برق در آمل وجود نداشته باشد.

وی با اعلام اینکه در دو سال اخیر مصرف برق افزایش چشمگیری یافته است، تصریح کرد: به دلیل افزایش گرایش مردم به استفاده از کالاهای برقی مصرف برق نیز به تبع آن افزایش یافته است.

رسولی با اشاره به اینکه تابستان امسال در زمان پیک مصرف، نقاط ضعف شبکه برق آمل مشخص شد گفت: بخش دابودشت و یک نقطه در مرکز شهر آمل دچار مشکل برق هستند و نیاز به احداث پست جدید دارند.

وی با بیان اینکه اولویت قرار دادن برق‌رسانی به بخش دابودشت به دلیل زیاد بودن جمعیت این منطقه باید مدنظر باشد، تاکید کرد: در گذشته نگران مهاجرت از روستا بودیم ولی در حال حاضر مهاجرت به روستاها افزایش یافته است و این نیاز به توسعه شبکه برق را ضروری نشان می‌دهد.

معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه تقویت شبکه و بهسازی خط تغذیه برق آمل نیز باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: این موضوع به عنوان اولویت دوم می‌تواند در دستور پیگیری قرار گیرد.

معاون اداره راه و شهرسازی آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد پروژه‌های مسکن مهر آمل تا پایان سال ‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این واحدها نیاز به تامین برق دارند.

محسن غفاری با بیان اینکه مشکل تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در یک سوم سهم استانداری و دولت است بیان کرد: عدم پرداخت این سهمیه‌ها موجب کندی در خدمات‌رسانی به این مسکن‌ مهرها می‌شود.

وی با اعلام اینکه هزینه تامین برق برخی واحدهای مسکونی بیشتر از مبلغی است که در تفاهم‌نامه‌ها ذکر شده است، گفت: این افزایش هزینه‌ها را پیمانکاران تقبل نمی‌کنند.

انتهای‌ پیام/86011/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول