اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

هزینه 350 میلیارد ریالی برای ترمیم شبکه برق بهشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: برای ترمیم شبکه خسارت دیده برق در سیل بهشهر 350میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

هزینه 350 میلیارد ریالی برای ترمیم شبکه برق بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر جعفری عصر امروز در نشست بررسی مشکلات برق‌رسانی به آمل با اشاره به اینکه شهرستان آمل از شهرهای درجه الف مازندران در زمینه برخورداری از شبکه برق به شمار می‌رود، بیان کرد: این شهرستان دارای پست‌های برق قوی در بخش لاریجان و مناطق شهری است و از این لحاظ در آمل اطمینان وجود دارد.

وی با اعلام اینکه به دنبال ایجاد پست‌های قوی برق در شهرهای صنعتی این شهرستان بودیم، اظهار داشت: به دلیل اینکه بیشترین مصرف برق در شهرک‌های امامزاده عبدالله و شهرک صنعتی بابکان صورت می‌گیرد این بخش‌ها نیاز به پست مستقل دارند.

جعفری با تاکید بر اینکه پنج پست برق در مناطق شهری آمل قرار دارند، بیان کرد: امیدواریم با احداث پست جدید برق در جاده سرخرود محمودآباد بخشی از مشکلات روستایی برطرف شود.

وی متذکر شد: مشکل برق‌رسانی به بخش دابودشت تا پایان امسال برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه در تابستان امسال رشد بار 28 درصدی را در مصرف برق شاهد بودیم تصریح کرد: با این حال خاموشی برق در زمان پیک مصرف در مازندران رخ نداد.

وی با بیان اینکه در زمان رعد و برق دو هفته گذشته برق تمامی شهر آمل قطع شد، اظهار داشت: در این حادثه پست چهل شهید آمل دچار حادثه شد و زمان برد تا بتوانیم آن را ترمیم کنیم.

جعفری با اعلام اینکه در حادثه سیل بهشهر نیز شرکت برق 350 میلیارد ریال برای ترمیم و مرمت شبکه‌های خسارت دیده برق هزینه کرده است افزود: هنوز اعتبارات این بخش از محل اعتبارات حوادثی استان پرداخت نشده است.

انتهای پیام/86011/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول