به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن دهاز عصر امروز در بازدید از مرکز سامد استانداری بوشهر با بیان اینکه سامانه سامد به طور 24 ساعته مشکلات مردم ضبط و پیگیری میکند، گفت: تلفن 111 آمادگی ضبط مسائل و مشکلات مردم از دورترین نقطه استان در همه زمینهها است.
وی با بیان اینکه راه اندازی این سامانه از سال 89 باعث کاهش حضور مردم به ادارات شده است گفت: سامانه سامد برای ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مردم در تمام سطوح اجرایی، نظارت مستمر بر حسن اجرای امور دستگاهها، پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان، تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوط راه اندازی شده است.
دهاز ارجاع بیش از 130 هزار نامه دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان و پیگیری مستمر تا حصول جواب را از جمله فعالیتهای سامانه سامد ذکر کرد و افزود: از سال 89 تاکنون حدود 4 هزار نامه ارسالی از طرف نهاد ریاست جمهوری به سازمانهای مربوطه ارجاع شده است و در این مدت آمار به صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه برای ارائه به دفتر نهاد ریاست جمهوری و دفتر پیگیری شکایات استانداری بوشهر تهیه شده است.
انتهای پیام/ش