اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریور ماه سال آینده

تونل شهری انقلاب سنندج به بهره‌برداری می‌‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج گفت: شهردار سنندج از افتتاح پروژه تونل شهری انقلاب سنندج تا شهریور ماه سال آینده خبر داد.

تونل شهری انقلاب سنندج به بهره‌برداری می‌‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی حسام‌شریعتی بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش تونل شهری انقلاب سنندج اعلام کرد: با تزریق اعتبارات لازم از منابع داخلی و استانی پروژه تونل شهری انقلاب سنندج در شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری رسیده و ماشین‌ها می‌توانند از آن عبور کنند.

شهردار سنندج به 56 میلیارد هزینه برای انجام این پروژه اشاره کرد و افزود: در کل در ارزیابی منازل اطراف تونل 10 میلیارد ریال صرف تملک آن‌ها شده است.

وی این پروژه را یکی از معدود تونل‌ها در سطح کشور معرفی کرد و گفت: بر مشکلات غلبه کردیم و در حال حاضر قسمت سخت و صعب پروژه به پایان رسیده است.

شهردار سنندج اضافه کرد: طول تونل 111 متر بوده و با 60 متر قسمت کندوپوش و اتصال حفاری از دو قسمت گالری به اتمام رسیده و همچنین کار در حد لاینیگ و کندوپوش باقی مانده است.

حسام‌شریعتی به اهداف پروژه اشاره کرد و افزود: با اجرای این تونل تراکم جمعیت و مرکزیت تجاری در مرکز شهر از سمت خیابان انقلاب کاسته شده و محل اتصال به چهار شهرک جدید مسکونی و سه شهرک صنعتی ایجاد می‌شود.

شهردار سنندج در پایان گفت: با توجه به بافت سنتی و قدیمی شهر و عوارض طبیعی غیرقابل تغییر و نیز بافت قدیمی و متراکم این کار بدون مشکل و با امنیت کامل انجام شد.

انتهای پیام/79001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول