اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از برگرداندن 235 میلیون پول به صاحبش

کارمند بوشهری پاداش 2 میلیون تومانی را هم رد کرد

خبرگزاری فارس: محسن دیری‌زاده کارمند نمونه بوشهری که 235 میلیون تومان پول گمشده را به صاحبش برگردانده بود پاداش 2 میلیون تومانی صاحب کیف گمشده را هم رد کرد.

کارمند بوشهری پاداش 2 میلیون تومانی را هم رد کرد

 محسن دیری‌زاده کارمند قراردادی اداره‌کل استاندارد استان بوشهر 27 سال سن دارد و مجرد است و به گفته خودش فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارد اما کار بزرگ وی موجب شد تا این اقدام در ذهن مردم ماندگار شود.

وی در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در بوشهر با تشریح اتفاق صورت گرفته در پاسخ به این سئوال که مشکلات مالی هم داری یا خیر، اظهار داشت: خدا رو شکر بدهی ندارم و اموراتم هم تاکنون به لطف خدا گذشته اما اعلام می‌کنم کار خیلی بزرگی هم نکردم و هر کس جای من بود ممکن بود همین کار را انجام دهد.

این کارمند نمونه بوشهری بیان کرد: اعتقاد دارم مالی که متعلق به من نباشد اگر آن را به دست بیاورم دو برابر آن ضرر می‌کنم.

دیری‌زاده بیان کرد: برای پیدا کردن نشانی صاحب کیف پس از این کل کیف را گشتم شماره تلفنی پیدا کردم و با فرد مورد نظر تماس گرفته و پول را به صاحبش دادم.

وی افزود: فرد مذکور اهل شهر میاندوآب بود و از این اقدام هم خیلی خوشحال شد ولی پس از پیدا شدن پول‌هایش به من پیشنهاد پاداش 2 میلیون تومانی را داد اما من این پاداش را هم قبول نکردم.

محسن دیری‌زاده کارمند اداره‌کل استاندارد بوشهر کیفی حاوی 235 میلیون تومان پول را در تاکسی پیدا کرد و در یک اقدام تحسین‌‌برانگیز پول را به صاحبش بازگرداند.

انتهای پیام/66006/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول