اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین اعلام کرد

حضور بانوی فوتبالیست قزوینی در جام جهانی کوچک

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از حضور بانوی قزوینی در جام جهانی کوچک بانوان جهان خبر داد.

حضور بانوی فوتبالیست قزوینی در جام جهانی کوچک

آمنه محمودی، نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام حضور بانوی قزوینی در جام جهانی کوچک بانوان جهان اظهار کرد: فاطمه اعتدادی بانوی قزوینی با دعوت کادر فنی تیم ملی کشورمان جواز حضور در جام جهانی کوچک را در کشور پرتغال پیدا کرد.

وی افزود: با دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال اعتدادی به آخرین مرحله اردوی تیم کشورمان دعوت شد که تا یازدهم آذر ماه تمرینات خود را به همراه 14 ملی پوش دیگر زیر نظر مربیان برگزار می‌کند.

محمودی عنوان کرد: اعتدادی که عنوان بهترین گل‌زن فصل قبل مسابقات لیگ برتر بانوان کشور را در اختیار دارد از نهم تا دوازدهم آذرماه در تهران تمرینات خود را زیر نظر مربیان پیگیری خواهد کرد تا دوازدهم آذرماه به همراه دیگر ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کوچک عازم پرتغال شود.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به توانایی‌های اعتدادی در گل‌زنی و بازی‌سازی عنوان کرد: خوشبختانه این بانوی قزوینی در بازی‌های تدارکاتی تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و در دو بازی اخیر تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان مقابل ازبکستان چهار بار موفق به گل‌زنی شده است.

وی با بیان اینکه اعتدادی استعداد بالایی در گل‌زنی از خود در بازی‌های تدارکاتی و دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نشان داده است، اظهار امیدواری کرد که وی بتواند با درخشش خود در جام جهانی کوچک پرتغال ارزش‌های خود را برای کشور و استان قزوین به اثبات برساند.

محمودی عنوان کرد: رقابت‌های جام جهانی کوچک در روزهای سیزدهم تا هفدهم آذر ماه با حضور 10 تیم به مدت پنج روز در کشور پرتغال برگزار می‌شود که در آن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم های برزیل، ژاپن، ونزوئلا و پرتغال میزبان بازی‌ها رقابت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در این مسابقات دوشنبه سیزدهم آذرماه از ساعت 17 به وقت کشورمان به مصاف تیم ونزوئلا خواهد رفت.

انتهای پیام/77004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول