اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 شیراز:

طرح همیاران شهرداری قابلیت اجرای کشوری دارد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 شیراز گفت: طرح همیاران شهرداری در کشور با محوریت شیراز آغاز شده و قابلیت تسری به دیگر شهرهای کشور را دارد.

طرح همیاران شهرداری قابلیت اجرای کشوری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا شهریاری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح شبکه اجتماعی جوانان همیار شهرداری شیراز اظهار داشت: این طرح بنابر جلب مشارکت همگانی در پیشبرد اهداف شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به میمنت هفته بسیج، طرح همیاران شهرداری آغاز و مانند طرح یاوران شورا که به پایلوتی شیراز کشوری شد، این طرح نیز قابلیت اجرای کشوری دارد.

شهریاری بیان کرد: گاهی به دلیل تعدد موارد کاری استفاده از خودروی شخصی ضرورت دارد اما برای رفتن بر سر کار به صورت روزانه می‌توان از حمل و نقل عمومی استفاده کرد که علاوه بر کاهش هزینه‌ها و استهلاک خودرو به کاهش ترافیک نیز کمک می‌کند.

دبیر همایش بسیج و شهرداری ابراز داشت: تا زمانی که خود شهروندان در تمام امور شهری مشارکت نداشته باشند، مسائلی مانند ترافیک و دیوارنویسی و ... از بین نمی‌رود.

وی گفت: جوانان و نوجوانان پتانسیل‌های عظیمی دارند که اگر مدیریت شهری از آن استفاده لازم را ببرد، کارها با سرعت بهتر و کیفیت بیشتر انجام می‌شود و طرح همیاران یکی از راه‌های فعال‌سازی این ظرفیت عظیم است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول