اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 98

اجرای 32 برنامه هفته بسیج در دانشگاه‏های دامغان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت:‌ در هشت دانشگاه دامغان، 32 برنامه مذهبی و فرهنگی در هفته بسیج و دهه اول محرم اجرا شد.

اجرای 32 برنامه هفته بسیج در دانشگاه‏های دامغان

محمد خوش‏قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دامغان بیان کرد: بسیج آیینه و افتخار انسانیت در مکتب عشق و‌ عدالت و پرچم‏دار مبارزات حق‏طلبانه مستضعفان مقابل مظاهر شوم و خفت‏بار استکبار جهانی است.

وی افزود: بصیرت بسیجیان خنثی‏کننده توطئه‌های استکبار و تقویت‏کننده روحیه نیروهای دلسوز انقلاب و نظام است.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان، تفکر بسیجی را راهکار توسعه و پیشرفت کشور دانست و بر حضور بسیجیان در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

خوش‏قدم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: بسیج یکی از آیات قدرت الهی است که امام خمینی(ره)، آن مرد بزرگ و شخصیت بی‌نظیر تاریخ اسلام بعد از ائمه اطهار(ع) فرمان تشکیلش را صادر فرمود.

وی همچنین به تشریح عملکرد بسیج دانشجویی در هفته بسیج پرداخت و گفت: نمایشگاه عکس با محوریت «دفاع و شهادت»، مراسم زیارت عاشورا و ایستگاه صلواتی در دانشکده بهداشت دامغان برگزار شد.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان در ادامه به بیان برنامه‌های انجام شده در سایر دانشگاه‌های دامغان پرداخت و افزود: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و بیداری اسلامی، غبارروبی مزار شهدا همراه با زیارت عاشورا و مرثیه‏سرایی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در دانشگاه توران از جمله‌‌ دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

خوش‏قدم گفت: برنامه‌هایی از قبیل مسابقه فوتسال و تهیه ویژه‏نامه هفته بسیج و مسابقه مقاله‏نویسی با محوریت بسیجی، قرائت زیارت عاشورا، گل‏باران مزار شهدای امیریه و تشکیل هیئت‏های سینه‏زنی و زنجیرزنی در دانشگاه کشاورز دامغان برگزار شد.

وی گفت: نشست فرهنگی، بصیرتی و مردم‏شناسی و رفع شبهات، برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و کرسی آزاداندیشی در دانشکده علوم قرآنی دامغان از جمله فعالیت‌های این دانشگاه در هفته بسیج بوده است.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان برنامه‌های برگزار شده در دانشگاه پیام نور را دیدار با خانواده شهدا، توزیع ویژه‏نامه محرم و عاشورا، برپایی کرسی آزاداندیشی و پیاده‌روی دانشجویان دختر در جاده سلامت عنوان کرد.

خوش‏قدم افزود: مراسم سوگواری و غبارروبی مزار شهدا، مسابقه تیراندازی و دیدار با خانواده شهدا در دانشگاه علمی و کاربردی برگزار و در دانشگاه دامغان نیز کوهپیمایی مشترک دانشجویان بسیجی، یادواره شهید مهدی زین‌الدین و شهدای دانشجو، تریبون آزاد و برگزاری دعای ندبه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک با محتوای هفته بسیج و دهه محرم، مراسم عزاداری، نشست بصیرتی، برپایی نمایشگاه پوستر در هفته امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقه کتبی زیارت عاشورا و دیدار و پیمان با خانواده شهدا از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان بود.

انتهای پیام//ش2249

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول