اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

روستاهای پایین‌دست و شمالی آبپخش از محاصره خارج شدند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: روستاهای پایین‌دست و شمالی بخش آبپخش که به دلیل بارندگی راه دسترسی به آنها مسدود شده بود با تلاش‌های ستاد بحران شهرستان دشتستان از محاصره خارج شدند.

روستاهای پایین‌دست و شمالی آبپخش از محاصره خارج شدند

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: پس از وقوع بارش‌های شدید و سیلاب و بروز خسارت در بخش آبپخش تلاش‌های زیادی برای ارائه خدمات به مردم و جبران خسارات صورت پذیرفته است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: در اثر وقوع سیلاب راه دسترسی به برخی از روستاهای شمالی، جنوبی و پایین‌دست بخش آبپخش مسدود شده بود که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راه و شهرسازی دشتستان شاهد بازسازی این مسیرها بوده‌ایم و هم‌اکنون راه دسترسی به کلیه روستاهای بخش آبپخش هموار است.

خرم‌روز بیان داشت: راه دسترسی روستاهای بخش آبپخش پس از وقوع سیلاب به مدت 12 ساعت مسدود بوده و با تلاش‌های صورت گرفته از عصر روز گذشته شاهد آغاز تردد در این مسیرها بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشات ارسالی دهیاران روستاهای پایین‌دست در اثر وقوع سیلاب به واحدهای مسکونی خسارت جدی وارد نشده و تنها شاهد ورود خسارت به خانه‌های گلی و آغل‌ها بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: بنیاد مسکن شهرستان دشتستان در حال کارشناسی و برآورد خسارت به منازل مسکونی در روستاهای بخش آبپخش است و بخشداری در دو روز گذشته در حال دریافت اعلام خسارت توسط مردم بخش آبپخش و اعلام آن به بنیاد مسکن شهرستان و ادارات مربوطه بوده است.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان اجرایی و کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش آبپخش هستند و تاکنون اطلاعات دقیقی از میزان خسارات در تمامی بخش‌ها در اختیار نداریم و پس از اتمام کارشناسی‌ها میزان خسارت را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به رفع مشکلات مربوط به قطعی آب و برق در سطح بخش گفت: با تلاش‌های مستمر صورت گرفته مشکلات آب و برق در سطح بخش آبپخش برطرف شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکل برق روستاهای پایین‌دست بخش آبپخش تا عصر امروز برطرف می‌شود.

خرم‌روز ابراز داشت: هلال احمر شهرستان دشتستان همکاری مطلوبی با بخش آبپخش داشته و پس از وقوع سیل شاهد توزیع موکت و اقلام غذایی بین 50 خانوار آسیب‌دیده در شهر آبپخش هستیم.

بخشدار آبپخش گفت: ستاد بحران شهرستان دشتستان در روزهای اخیر فعالیت مستمری برای رفع مشکلات مردم آسیب‌دیده داشته و از تلاش مسئولان این ستاد نهایت قدردانی و تشکر را داریم.

انتهای پیام/2451/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول