اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

ارسال بیش از 230 مقاله به دبیرخانه سمینار طب و ایثار

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دبیرخانه سمینار طب و ایثار بیش از 230 مقاله ارسال شده است.

ارسال بیش از 230 مقاله به دبیرخانه سمینار طب و ایثار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد رضا سعیدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین سمینار ملی طب و ایثار که در تالار رازی دانشکده بهداشت مشهد برگزار شد اظهار کرد: از این تعداد مقاله 120 عدد پذیرفته شده و در کتاب مقالات سمینار به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به موضوعات این سمینار تصریح کرد: موضوع این کنفرانس آزاد بوده و هم مقالات علمی و هم مقالات فرهنگی در آن پذیرفته شده‌اند.

دبیر علمی نخستین سمینار ملی طب و ایثار در ارتباط با اهداف برگزاری همایش طب و ایثار خاطر نشان کرد: یاد کردن از پزشکان ایثارگر دفاع مقدس، تبادل اطلاعات و استفاده از ثمرات و تجربیات دیگر پزشکان از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.

سعیدی ادامه داد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف برگزاری این کنگره نکوداشت یاد و خانواده پزشکان شهید دفاع مقدس است تا ادای دین کوچکی باشد به محضر شهیدان و الگویی باشد تا روحیه ایثار را در بین افراد زنده نگه دارد.

وی با اشاره به موضوعات کارگاه‌هایی که در این سمینار برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: تمرکز کنگره بیشتر روی بحث‌های مربوط به جانبازان و بیماری‌های اعصاب و روان دوران دفاع مقدس است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اظهار امیدواری نسبت به دستاوردهای سمینار تاکید کرد: استقبال به عمل آمده از کنگره بیش از حدی است که انتظار آن می‌رفت.

این مسئول با تاکید بر بعد علمی همایش اذعان داشت: میزگردهایی که در این همایش تشکیل می‌شود به جنبه‌های کاربردی تجربیات متخصصان می‌پردازد و می‌تواند در مسئولیت ایران در کشورها به عنوان درمانگر حملات شیمیایی کمک‌دهنده باشد.

انتهای پیام/70001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول