اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله علم‌الهدی

سمینار طب و ایثار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: با حضور مقامات کشوری و استانی سمینار دو روزه طب و ایثار در مشهد آغاز به‌کار کرد.

سمینار طب و ایثار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش دو روزه طب و ایثار پیش از ظهر امروز در مکان سالن آمفی‌تئاتر دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به‌کار کرد.

هدف اصلی از برگزاری این همایش، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین ارزش ایثارگری پزشکان دوره دفاع مقدس است که جنبه فرهنگی و علمی را به‌طور همزمان در خود گنجانده بودند.

در مراسم افتتاحیه این سمینار آیت‌الله احمد علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد، مصطفی قانعی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، محمود شبستری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رضا سعیدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سخنرانی کرده و به تبیین ضرورت برگزاری این سمینار پرداختند.

در این سمینار کارگاه‌های مختلفی مانند مدیریت بهداشت و درمان در دفاع مقدس، مسمومیت‌های شایع در مناطق جنگی و اثرات گازهای شیمیایی و اقدامات لازم، مشکلات شایع اعصاب و روان در مجروحان و خدمات لازم حمایتی برای خود و خانواده ایشان، تروما و اختلالات شایع مغز و اعصاب، پدافند غیرعامل و تهدیدات نوین و بهداشت و پیشگیری در دوران دفاع مقدس گنجانده شده است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول