اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر خبر داد

ارتباط تجاری گمرک بوشهر با بیش از 70 کشور

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در هفت ماهه سال جاری گمرک‌های استان بوشهر با 76 کشور در قاره‌های مختلف جهان در زمینه‌های مختلف صادرات، واردات و ترانزیت مراوده و ارتباط تجاری داشته است.

ارتباط تجاری گمرک بوشهر با بیش از 70 کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالفضل اکبرپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گمرک‌های استان بوشهر با برخی از کشورها در دو بخش صادرات و واردات ارتباط تجاری دارد، افزود: در مدت یاد شده علاوه بر اینکه از طریق گمرک‌های استان به 34 کشور کالا صادر شده، همچنین در همین مدت 68 کشور از طریق مرزهای استان، کالا وارد کشور کرده‌اند.

وی اظهار داشت: از میان کشورهای صادرکننده و واردکننده کالا، کشور امارات در دو بخش صادرات و واردات از بیشترین ارتباط تجاری با گمرک‌های استان بوشهر برخوردار است.

اکبرپور گفت: کشورهای هند، کویت، قطر و ویتنام در بخش صادرات و کشورهای چین، هند، کره و سریلانکا در بخش واردات به ترتیب از بیشترین ارتباط تجاری با گمرکات استان بوشهر برخوردار هستند.

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در هفت ماهه سال 91 از طریق گمرکات استان 10 هزار و 943 هزار تن کالا به ارزش هشت میلیارد و 642 میلیون و 129 هزار دلار به سایر کشورها صادر شده است

اکبرپور افزود: همچنین در مدت یاد شده از طریق گمرکات و دفاتر تابعه استان 891 هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و 733 میلیون و 931 هزار دلار وارد کشور شده که از این میزان 731 هزار تن کالا از گمرک بوشهر و مابقی توسط دفاتر و گمرکات تابعه ترخیص شده است.

انتهای پیام/66007/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول