اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

35 هزار کارمند ادارات در ورزش همگانی ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 35 هزار کارمند ادارات در ورزش همگانی در این استان ساماندهی می‌شوند.

35 هزار کارمند ادارات در ورزش همگانی ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور ظهر امروز در دیدار با مدیران تربیت بدنی این استان، اظهار داشت: باید نگاه مردم و به ویژه مسئولان به فرهنگ ورزش همگانی عوض شود و با حضور حداکثری مردم بتوان در ایجاد سلامت روحی و جسمی مردم جامعه تلاش کرد.

وی افزود: برخی از مشکلات روحی و سلامت اجتماعی اقشار مختلف مردم را می‌توان با تاکید بر ورزش همگانی در خانواده‌ها برطرف کرد و این نگاه باید الگوی ذهنی مدیران باشد که سلامت روح و جسم جامعه بر تمامی فعالیت‌ها تاثیرگذار است.

شمسی‌پور خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا ورزش به عنوان اصلی مهم، در زندگی تک تک افراد جامعه نفوذ کند تا روزی را شاهد باشیم که ورزش درون خانواده شهروندان نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اشاعه ورزش همگانی در بین خانواده‎ها، افزود: برای داشتن شهری سالم و با نشاط باید شهروندانی سالم داشت که این امر در نهایت به سلامت کل جامعه می‌انجامد و در این راستا ورزش همگانی ابزاری مناسب برای رسیدن به این هدف بزرگ است.

وی متذکر شد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند اعتیاد یا پر کردن اوقات فراغت به صورت پربار یا برقراری روابط عاطفی بین افراد، بیانگر اهمیت ورزش همگانی در پاسخ به نیازهای جمعی است.

این مسئول اذعان داشت: گرچه مقوله ورزش و فعالیت بدنی وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان است ولی برای فرهنگ‌سازی به مساعدت مسئولان نیاز دارد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول