اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان تکواندو کشور:

تمام تلاشم درخشش در مسابقات جهانی است

خبرگزاری فارس: قهرمان تکواندو نوجوانان کشور خانواده‌ها را بزرگ‌ترین پشتوانه ورزشکاران دانست و گفت: پس از کسب این موفقیت‌ها تمام تلاشم درخشش در مسابقات آسیایی و جهانی است.

تمام تلاشم درخشش در مسابقات جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، ناصر اسدی متولد شهرستان فریدونکنار بوده و از سن 8 سالگی به طور حرفه‌ای به ورزش مهیج تکواندو روی آورده است.

وی دارنده چندین مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات شهرستانی بوده و توانسته به عنوان یکی از برترین تکواندوکاران فریدونکنار مطرح شود.

ناصر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار گفت: در سری رقابت‌های قهرمانی تکواندو استان مازندران با شکست رقبا به عنوان اول دست پیدا کردم.

وی با بیان اینکه در وزن 56+ کیلو پیکار می‌کند، بیان داشت: پس از کسب این قهرمانی در رقابت‌های کشوری حاضر شده و توانستم در خانه تکواندو تهران مدال طلا را کسب کنم.

وی افزود: سطح مسابقات کشوری همیشه بالا بوده و حریفان اصلی من از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، اصفهان و البرز بودند.

قهرمان تکواندو نوجوانان کشور تصریح کرد: پس از کسب این موفقیت‌ها به حضور و درخشش در مسابقات آسیایی و جهانی فکر می‌کنم.

وی خانواده و استاد حسین اسدی را بزرگ‌ترین مشوقان خود معرفی و خاطر نشان کرد: اگر راهنمایی‌های استاد اسدی نبود به این موفقیت‌ها نمی‌رسیدم.

اسدی ادامه داد: پدر و مادرم همیشه مرا به ادامه تحصیل و در کنار آن ورزش حرفه‌ای تشویق کرده و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به لزوم تحصیل ورزشکاران گفت: ورزشکاران باید تحصیل، تهذیب و ورزش که از تأکیدات رهبری است را رعایت کنند.

انتهای پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول