اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سنندج در مجلس عنوان کرد

روزمرگی و عدم انعطاف‌پذیری آفت بزرگ سیستم‌های اداری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی روزمرگی و عدم انعطاف‌پذیری را آفت بزرگ سیستم‌های اداری بیان کرد که موجب ماندگی و راکد شدن امور محوله خواهد شد.

روزمرگی و عدم انعطاف‌پذیری آفت بزرگ سیستم‌های اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدحسن علوی شامگاه سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل شهری شهر کامیاران، ضمن تقدیر از تلاش و فعالیت‌های انجام گرفته توسط پرسنل شهرداری کامیاران، بر توجه و رفع نیازهای شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: امروز همه از بطن و جنس مردم هستیم و برای خدمات رسانی به مردم لازم است نیازها و خواسته‌های آنان مورد توجه قرار گیرد.

وی روزمرگی و عدم انعطاف‌پذیری را آفت بزرگ سیستم‌های اداری بیان کرد که موجب ماندگی و راکد شدن امور محوله خواهند شد و اضافه کرد: با شناخت نیازها و بسترهای توسعه و استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان می‌توان در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار کار کرد.

شهردار کامیاران نیز در این نشست گفت: در شهرهای کوچک و نوپا لازم است با انجام کارهای فرهنگی و ارزشی دیدگاه‌های شهروندان را عوض کرد تا بهتر و مناسب‌تر با دستگاه‌های خدمات‌رسان تعامل و همکاری داشته باشند.

ناص الماسپور  در گزارشی اعلام کرد در حال حاضر کمبود نیروی فنی  و ماهر، ماشین‌آلات فرسوده، کمبود درآمد و اعتبارات لازم، وجود زمین‌های قولنامه‌ای و ناهماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حفاری و کنده‌کاری‌های سطح شهر از عمده‌ترین معضلات شهرداری کامیاران بوده و حمایت نمایندگان مجلس برای کاهش مشکلات  شهرداری‌ها لازم است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: شهرستان کامیاران به دلیل وجود استعدادها و توانائی‌های خاص و ویژه از جمله ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی و منابع آب، توانایی‌های فردی و انسانی در زمینه‌های علمی و ورزشی نیاز دارد که نمایندگان مجلس با تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران در یاری رساندن شهرداری و سایر ادارات سطح شهرستان برای ایجاد درآمدهای پایدار و رفع بیکاری تلاش کنند.

الماسپور همچنین با اشاره به اهمیت و تاثیر فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در پویایی ونشاط اجتماعی گفت: شهرداری کامیاران در سال 91 تیم فوتبال شهر کامیاران که موفق به رقابت‌های زیرگروه دسته سوم کشور شده را زیرپوشش خود قرار داده که برای این تیم در حال حاضر هزینه‌ای 700 میلیون ریالی نیاز بوده و لازم است که سایر نهادها هم در این امر مشارکت کنند.

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به زمین‌های قولنامه‌ای، زمین‌های شهرک هلال احمر  و چندین طرح دیگر درون شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/79001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول