اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

15 آذر؛ استقبال از حرم امام حسین(ع) در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از استقبالمردم این شهرستان از حرم امام حسین(ع) در شوشتر در روز پانزدهم آذرماه خبر داد و گفت: همه امکانات برای حضوری پرشور و استقبال از حرم متبرک فراهم شده است.

15 آذر؛ استقبال از حرم امام حسین(ع) در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی در جلسه ستاد استقبال از حرم مطهر امام حسین(ع) اظهار داشت: استقبال از حرم مطهر سومین امام شیعیان در روز 15 آذرماه سال‌جاری در ورودی شهر شوشتر انجام می‌شود و از مردم دعوت می کنیم در این مراسم حضوری پررنگ داشته باشند.

وی افزود: حرم مطهر امام حسین(ع) قرار است روز 13 آذرماه به استان خوزستان وارد شود و پس از گذر از شهرهای اندیمشک، شوش و دزفول به شوشتر وارد می‌شود.

رئیس شورای اداری شوشتر با تاکید بر اینکه مقدمات برای استقبال از این مضجع شریف فراهم است، خاطر نشان کرد: حرم مطهر امام حسین(ع) به مدت 12 ساعت در اختیار مردم شوشتر است و در این مدت قرار است این حرم مطهر به امامزاده عبدالله شوشتر برده شود تا در آن امامزاده مستقر شود.

وی خاطر نشان کرد: این ضریح مطهر به دلیل وجود مقادیر زیادی طلا و نقره تحت تدابیر حفاظتی و امنیتی وارد شوشتر می‌شود و شورای تامین تدابیر لازم برای این مهم را اندیشیده است.

فرماندار شوشتر افزود: به دلیل اینکه مقداری از مسافت طی شده برای این حرم تا رسیدن به شوشتر در محدوده شهرستان گتوند است قرار شده است تا جلسه شورای تامین به صورت مشترک با این شهرستان برگزار شود تا مسائل پیرامون حمل ضریح مطهر امام حسین(ع) به شوشتر بررسی شود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول