اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی:

رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود گفت: در جنگ اخیر شاهد پیروزی جهان اسلام بر جهان کفر بودیم.

رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی شامگاه سه‌شنبه در جمع مسئولان کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در هر شرایطی باید نسبت به بهبود روند خدمات‌رسانی به مردم اهتمام ورزیم.

وی افزود: باید در بین مردم حاضر شویم و با شنیدن و دیدن مشکلات مردم در مرتفع کردن مشکلات بکوشیم و نباید کم‌کاری کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان و سایر شهرستان‌های جنوب استان دارای موقعیت خاصی هستند و با توجه به وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز باید در توسعه زیرساخت‌های این مناطق بیشتر تلاش کنیم.

احمدی با اشاره به اهمیت عاشورا و محرم و با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ حسینی تصریح کرد: دهه محرم امسال با آغاز حمله رژیم غاصب اسرائیل به مردم غزه همراه شد و با عنایت الهی و حمایت‌های جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطین با شکست این رژیم به پایان رسید.

وی اضافه کرد: عدالت‌محوری، ظلم‌ستیزی، مغرور نبودن به پیشینه، ایمان و بصیرت نسبت به امام زمان (عج) از دستاوردهای گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه است.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست مفتضحانه اسرائیل در نبرد با مردم غزه گفت: اصابت موشک‌های مقاومت اسلامی فلسطین بر قلب سرزمین‌های اشغالی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

احمدی با بیان اینکه جهان اسلام بر جهان کفر پیروز شد، افزود: این نبرد در واقع نشان‌دهنده اقتدار و قدرت جهان اسلام بود و رژیم صهیونیستی به قدرت اسلام اعتراف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و به فضل خدا ایران اسلامی هر روز قدرتمندتر می‌شود و این موضوع دشمنان را نگران کرده است.

انتهای پیام/2451/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول