اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ حکمی انجام شد

تفویض اختیارات نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به امام جمعه بجنورد‌

خبرگزاری فارس: حکم تفویض اختیارات نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی به امام جمعه بجنورد در نشست امروز شورای اداری قرائت شد.

تفویض اختیارات نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به امام جمعه بجنورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این حکم آیت الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی را به عنوان نماینده خود در خراسان شمالی منصوب کرده است.

در  متن این حکم خطاب به حجت‌الاسلام یعقوبی آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را که مزین به زیور علم و عمل و مفتخر به خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشید، به عنوان نماینده خویش جهت تصدی مسئولیت‌های نمایندگی ولی فقیه در آن استان منصوب می‌نمایم.

در این حکم تصریح شده است: انتظار می‌رود حضور جنابعالی در آن منطقه موجب گسترش و ارتقای کیفی و کمی حوزه علمیه و زمینه ساز ارتقا و تعامل سازنده تمام دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های اجرایی و فرهنگی شود.

قوام و توفیقات جنابعالی را در سایه عنایات حضرت امام علی ابن موسی‌الرضا (ع) از خداوند متعال خواستاریم.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد در پی کهولت سن و بیماری آیت الله حبیب الله مهمان نواز اول مردادماه امسال با حکم رهبر انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه جدید مرکز خراسان شمالی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول