اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

دستگاه‌های مازندران درباره تفویض اختیار وارد عمل نشدند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار مازندران گفت: استاندار بارها اعلام کرده هر دستگاهی که فکر می‌کند مدیرکل می‌تواند برخی اختیارات را تفویض کند با ما در میان بگذارید اما تاکنون هیچ دستگاهی مسئله‌ای‌ در این باره عنوان نکرد.

دستگاه‌های مازندران درباره تفویض اختیار وارد عمل نشدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد جمشیدی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تحول اداری در سالن شماره دو استانداری مازندران اظهار داشت:‌ تعاونی‌ها یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان هستند.

وی با بیان اینکه البته این کار باید به صورت برنامه‌ریزی شده صورت گیرد، افزود:‌ اینگونه نباشد که در نهایت باعث سرخورد‌گی افراد متقاضی شود.

جمشیدی درباره تفویض برخی اختیارات در شهرهای غرب استان خاطرنشان کرد: استاندار مازندران بارها اعلام کرده هر دستگاهی که فکر می‌کند مدیرکل می‌تواند برخی اختیارات را تفویض کند با ما در میان بگذارید اما تاکنون هیچ دستگاهی در این زمینه مسئله‌ را عنوان نکرده است.

وی با بیان اینکه بحث ما تفویض برخی اختیارات از شهرستان نور تا رامسر است، ادامه داد:‌ مردم این منطقه گاهی برای انجام یک کار ساده باید به مرکز بیایند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

معاون منابع انسانی استانداری مازندران در رابطه با زمانبر بودن برخی مناقصه‌ها و انتخاب پیمانکار در حوزه راهسازی یادآور شد: اداره کل مسکن و راهسازی با همفکری فرماندار هر شهرستان می‌تواند با معرفی پیمانکار مورد تایید، ترک تشریفات را انجام دهد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول