اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تفویض اختیارات لازم به معاونان و مسئولان شهرستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تفویض اختیارات لازم به معاونان و مسئولان شهرستانی خبر داد.

تفویض اختیارات لازم به معاونان و مسئولان شهرستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در آیین اختتامیه نخستین جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به اطلاع‌رسانی به موقع و سریع در ادارات و سازمان‌ها اظهار کرد: وظایف روابط عمومی در ادارات و سازمان‌ها نباید به نصب چند پلاکارد در مناسبت‌های مختلف بسنده و محدود شود، بطوریکه باید با تبادل اطلاعات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در ارائه خدمات به مردم ارزیابی و در اختیار مدیران فوق قرار گیرد.

وی در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی و واحدهای تابعه گفت: روابط عمومی‌ها نقطه امید برای جامعه هستند و انتظار می‌رود عملکرد و خدمات انجام یافته به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی شود تا مورد ارزیابی مردم به عنوان خدمات گیرنده قرار گیرد.

فاتح ارتباط مستمر روابط عمومی ادارات شهرستانی با روابط عمومی استان و حتی خبرگزاری‌ها و نشریات را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ما نظام مکتبی و فرهنگی است و باید بتوانیم از ظرفیت‌های موجود استفاه و باعث بوجود آمدن تحولات روحی در انسان در بعد زمان و لحظه‌ها باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تفویض اختیارات لازم به معاونان و مسئولان شهرستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز کاهش زمان رسیدگی پرونده‌های مشاغل سخت و زیان‌آور به 11 روز، حاکی از ارزش دادن به مردم برای حل و فصل مشکلات آنان است و موجب پویایی و حرکت در اداره کل و شهرستان‌ها شده است.

در این جشنواره که در سالن همایش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی برگزار شد دو تن از اساتید، علوم ارتباطات و اصول خبرنویسی مطالبی در ارتباط با جشنواره ارائه کردند.

در این جشنواره روابط عمومی‌های شهرستان‌های اهر، شبستر و تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده و روابط عمومی‌های شهرستان‌های مراغه و بناب به طور مشترک رتبه چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول