اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش انفرادی

نمایندگان قم و مازندران قهرمان دارت بیماران تالاسمی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای دارت بیماران خاص قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف با قهرمانی نمایندگان قم و مازندران به پایان رسید.

نمایندگان قم و مازندران قهرمان دارت بیماران تالاسمی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین دوره پیکارهای دارت قهرمانی بیماران تالاسمی ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در سه رده سنی در سالن شهید رضاییان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از پیکارها مدعیان کسب عناوین اول تا سوم بخش انفرادی در رده‌های سنی زیر 21 سال، 22 تا 28 سال و بالای 29 سال با یکدیگر مسابقه دادند، در حالی که 36 ورزشکار از 9 استان در قالب 10 تیم در این مسابقات حضور داشتند.

در پایان این دوره از مسابقات که بدون حضور مسئولان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء در قم برگزار شد، در رده سنی زیر 21 سال ورزشکاران شرکت‌کننده از استان‌های قم و اردبیل مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این در حالی است که در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها در رده سنی 22 تا 28 سال نمایندگان استان‌های قم و هرمزگان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند و در رده سنی بالای 29 سال نیز ورزشکاران استان‌های مازندران، خوزستان و اصفهان اول تا سوم شدند.

در رده سنی زیر 21 سال عباس یزدی‌زاده از تیم هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم به مقام قهرمانی رسید در حالی که مسعود فاریابی دیگر نماینده قم نایب قهرمان شد و مقام سوم به سعید فیاضی از اردبیل رسید.

در رده سنی بین 22 تا 28 سال رسول فرمانی‌پگا از تیم قم بالاتر از سایر مدعیان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن اینکه مقام نایب قهرمانی به حمید پلاس بندری از تیم هرمزگان رسید و دیگر هم‌تیمی وی یعنی فرزاد بهادری از تیم هرمزگان سوم شد.

در رده سنی بالای 29 سال نیز ابراهیم اکبری از تیم هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان مازندران قهرمان شد، احمد قاضی از تیم هیئت خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد طاهری‌زاده از تیم اصفهان عنوان سوم را کسب کرد.

سکینه باباخانی نایب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران قمی در این رقابت‌ها تصریح کرد: بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که در سال 89 و 90 به دست آمد خوشبختانه در این دوره نیز با درخشش نفرات تیم قم، شاهد کسب موفقیت این عزیزان در یازدهمین دوره رقابت‌های دارت بیماران تالاسمی کشور بودیم.

انتهای پیام/78002/ل/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول