اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح چهارشنبه در سالن رضاییان

مسابقات دارت بیماران تالاسمی کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات دارت بیماران تالاسمی قهرمانی کشور در روزهای پایانی هفته جاری به میزبانی هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم برگزار می‌شود.

مسابقات دارت بیماران تالاسمی کشور در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از برگزاری موفق پیکارهای دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور در دو سال قبل که با رقابت دختران و پسران ورزشکار از استان‌های مختلف به انجام رسید، قم امسال نیز میزبان رقابت‌های این رشته خواهد بود.

با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان، در دی ماه سال قبل نیز قم میزبانی رقابت‌های دارت بیماران تالاسمی ماژور کشور را بر عهده داشت؛ رقابت‌هایی که با قهرمانی قم به پایان یافت.

در دور جدید این رقابت‌ها ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین دوره مسابقات دارت بیماران تالاسمی قهرمانی کشور از صبح روز چهارشنبه اول آذر ماه در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات هر دو بخش تیمی و انفرادی در سالن رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در حالی این دوره از مسابقات به مدت یک روز در قم برگزار می‌شود که سال قبل دهمین دوره رقابت‌های دارت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء سراسر کشور با حضور بیماران تالاسمی ماژور در بخش آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی به انجام رسید.

در دوره دهم ورزشکاران شرکت‌کننده از 21 استان کشور در چهار رده سنی در سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم رقابت کردند و در نهایت تیم‌های قمی بالاتر از سایر رقبا موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شدند.

در این دوره از پیکارها نزدیک به 100 ورزشکار رشته دارت از هیئت‌های مختلف ورزشی ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء سراسر کشور در قم رقابت کردند که جدال مدعیان کسب عناوین برتر در این رقابت‌ها با حضور بیماران تالاسمی ماژور در بخش آقایان کشور در چهار رده سنی زیر 16 سال، 16 تا 21 سال، 22 تا 28 سال و بالای 29 سال صورت گرفت و در این دوره نیز در همین رده‌های سنی مدعیان برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پس از تلفیق فدراسیون‌های ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در سال 90، این دو فدراسیون از یک سال گذشته با نام جدید فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوندی، برنامه‌های ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول