اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات دارت قهرمانی کشور در مشهد

4 نفر از خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی دارت دعوت شدند

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن دارت هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: در پایان رقابت‌های آزاد دارت قهرمانی بانوان و آقایان کشور در مشهد، 4 نفر از پرتاب‌کنندگان دارت استان مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

4 نفر از خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی دارت دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مسعود قاسمی گفت: در پایان رقابت‌های آزاد دارت قهرمانی بانوان و آقایان کشور در مشهد، 4 نفر از پرتاب‌کنندگان دارت استان مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

 مسئول انجمن دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان اظهار کرد: این رقابت‌ها روزهای 25 و 26 آبان‌ماه در سالن آبفای مشهد برگزار شد و در پایان 4 نفر اول بخش آقایان و بانوان به اردوی آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی خردادماه سال آینده راه یافتند.

وی افزود: در بخش بانوان که با حضور 48 شرکت‌کننده از استان‌های خراسان‌رضوی، تهران، البرز، گیلان، گلستان، خوزستان، فارس و اصفهان در روز 25 آبان‌ماه برگزار شد، پروانه محتشم از استان البرز، توران قادری از خوزستان، زهرا یزدان‌پناه و رویا شافعی از خراسان‌رضوی به‌ ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

مسئول انجمن دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان عنوان کرد: مسابقات بخش آقایان نیز با حضور 84 نفر پرتاب‌کننده دارت از استان‌های خراسان‌رضوی، تهران، البرز، لرستان، گیلان، گلستان، خوزستان، فارس، اصفهان و خراسان‌رضوی در روز جمعه 26 آبان‌ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این بخش، محمدمهدی دهقان از خراسان‌رضوی مقام نخست را به‌دست آورد، احمد کریمی‌راد از اصفهان دوم و بیت‌الله کریمی از گیلان سوم شد، مصطفی ابراهیمی دیگر پرتاب کننده خراسان‌رضوی نیز به مقام چهارم رسید.

انتهای پیام/ 70005/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول