اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس

مصدوم‌های کاله به بازی مقابل پیشگامان می‌رسند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره مصدومیت پتکویچ، حمزه زرینی و رضا قرابیان داشت: با تلاش کادر فنی و پزشکی این بازیکنان را به بازی امروز مقابل پیشگامان می‌رسانیم.

مصدوم‌های کاله به بازی مقابل پیشگامان می‌رسند

بهروز عطایی ظهر امروز قبل دیدار سخت و حساس هفته ششم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که بین تیم‌های مدعی کاله و پیشگامان کویز یزد برگزار می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی مقابل پیشگامان بازی حساس و سنگینی خواهد بود زیرا باید در خارج خانه مقابل تیمی قرار بگیریم که همانند ما تاکنون شکستی نداشته است.

وی افزود: بازیکنان دو تیم و کادر فنی از حساسیت و سختی این دیدار آگاهی کامل دارند و برای پیروزی به میدان می‌روند.

عطایی با اشاره به اینکه پیشگامان از تیم‌های پرمهره و قدرتمند لیگ برتر کشور تا اینجای کار بوده است، اذعان داشت: با تمام توان سعی ما بر این است که با کسب پیروزی سه امتیازی به صدرنشینی خود تداوم بخشیم و تمام تلاش ما ادامه کار بدون شکست است.

وی با بیان اینکه اگرچه در دو بازی گذشته تنها به سه امتیاز لازم دست پیدا کردیم ولی زیاد از عملکرد شاگردانم رضایت نداشتم، یادآور شد: در تاریخ والیبال ایران دو بار اتفاق افتاده که تیمی بدون شکست قهرمان لیگ برتر شود، یک بار قبل انقلاب بوده و نوبت دوم بعد از انقلاب اتفاق افتاد.

سرمربی کاله مازندران با اشاره به اینکه شناخت خوبی از تیم حریف دارم و در آنالیزهای خود نکات ضعف و قوت این تیم به بازیکنان گوش‌زد شده است، عنوان کرد:  لیگ برتر امسال قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌های بسیار خوبی در آن حضور دارند.

وی درباره مصدومیت پتکویچ، حمزه زرینی و رضا قرابیان داشت: این سه بازیکن از مصدومیت‌هایی رنج می‌برند ولی با تلاش کادر فنی و پزشکی این بازیکنان را به بازی امروز مقابل پیشگامان می‌رسانیم.

انتهای پیام/86012/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول