اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شبستر تاکید کرد

حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی قبل از توقف تولید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر بر حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی قبل از توقف تولید تاکید کرد.

حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی قبل از توقف تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند‌مرجانی ظهر امروز در جریان بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی برای بررسی مسائل، مشکلات و نارسایی‌های آنان بر رفع به موقع مشکلات تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران واحدهای تولیدی باید نارسایی‌ها را در موعد مقرر به ادارات ذی‌ربط گزارش دهند، اظهار کرد: زمان در حل و فصل مشکلات واحدها بسیار مهم بوده و نباید بعد از تعدیل نیرو و توقف تولید به فکر چاره باشیم.

در این بازدید که از واحد تولیدی پلاستیک‌سازان «بنیس» و آبیاری قطره‌ای با حضور بخشدار مرکزی، مدیران صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مخابرات و جهاد کشاورزی انجام شد، فرماندار شهرستان شبستر با تاکید بر رفع مشکلات مربوطه از مسئولان ذی‌ربط خواست در ارتقای سطح تولید و بهره‌وری، تولیدکنندگان را یاری کنند.

واحد تولیدی پلاستیک‌سازان بنیس که در زمینه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن و پلیکا فعالیت دارد با ظرفیت 400 تن فعالیت می‌کند اما به علت عدم نقدینگی کافی، مشکلات تامین مواد اولیه و سایر مشکلات میزان اشتغال این واحد از 46 نفر به 6 نفر کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/6002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول