اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به واحدهای تولیدی هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: برای نخستین بار در استان گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به واحدهای توزیعی و خدماتی اعطا می‌شود.

اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به واحدهای تولیدی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گواهینامه و تندیس به آن دسته از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی تعلق می‌گیرد که در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت مؤثری داشته‌اند و همچنین سایر ضوابط مربوط به حقوق مصرف کنندگان را دارا باشند.

وی افزود: تمام ارائه دهندگان کالا و خدمات در قبال مصرف کنندگان مسئولیت‌هایی دارند که سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان معیارهای این امر را تعیین کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: از اهداف اعطای این گواهینامه و تندیس، تشویق واحدهای تولیدی و خدماتی برای ارائه کالا، خدمات مطلوب و استاندارد و ایجاد یک رقابت سالم برای بهبود‌بخشی در کیفیت کالا و خدمات است و امیدواریم این امر گامی برای پیشرفت بهتر فعالین اقتصادی استان باشد.

عبدلی‌زاده با اشاره به روند ثبت‌نام متقاضیان یادآور شد: متقاضیان پس از دریافت و مطالعه فرم شماره یک، آن را تکمیل کرده و طی نامه‌ای درخواست خود را به همراه مدارک لازم برای ثبت‌نام اولیه حداکثر تا تاریخ 15 آذر ماه سال‌جاری به دبیرخانه اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ارائه دهند.

وی یادآور شد: متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های دبیرخانه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی (http://hormozgan.mim.gov.i) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا(www.hami-ngo.ir) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول