اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان:

داد و ستد بورس همدان آبان‌ماه نسبت به مهر 53 درصد کاهش داشت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان گفت: داد و ستد بورس در همدان طی آبان ماه نسبت به مهر ماه، 53 درصد کاهش داشته است.

داد و ستد بورس همدان آبان‌ماه نسبت به مهر 53 درصد کاهش داشت

عباس صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری، تعداد 102 میلیون و 60 هزار و 296 سهم متعلق به 206 شرکت داد و ستد شد.

وی گفت: این مقدار مبادله به ارزش 321 میلیارد و 240 میلیون و 900 هزار و 606 ریال در بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان تصریح کرد: 62 درصد این مقدار داد و ستد مربوط به خرید سهام و 38 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به 21 روز کاری فعالیت بورس منطقه‌ای همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه 15 میلیارد و 297 میلیون و 185 هزار و 743 ریال بوده است.

صمدی خاطرنشان کرد: داد و ستد در آبان ماه نسبت به مهرماه، 53 درصد کاهش داشته است و در این ماه، 293 کد معاملاتی جدید ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: در این ماه شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان در پایان سخنانش گفت: شاخص کل قیمت در تاریخ 30/8/91 معادل 31.141 واحد بود که نسبت به ماه گذشته، 930 واحد افزایش یافت. 

انتهای پیام/89007/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول