اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر علوم

رئیس دانشگاه سمنان عضو شورای مرکزی بورس کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه سمنان در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو شورای مرکزی بورس کشور انتخاب شد.

رئیس دانشگاه سمنان عضو شورای مرکزی بورس کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، کامران دانشجو، وزیر علوم در این حکم خطاب به علی خیرالدین رئیس دانشگاه سمنان، توجه به تعهدات اسلامی، تجارب و نیز توان بالای علمی وی را از دلایل این انتخاب اعلام و بر هماهنگی، همکاری و تعامل سایر اعضای شورا تاکید کرده است.

بر اساس ماده شش آیین‏نامه اعطای بورس تحصیلی و اعزام دانشجو به خارج از کشور، اعضای شورای مرکزی بورس علاوه بر معاونان آموزشی و پژوهشی با هماهنگی وزارت علوم، انتخاب دو عضو دیگر که از اعضای هیئت علمی دانشگاه‏های کشور هستند، به انتخاب وزیر انجام می‏شود.

اعطای بورس‏های تحصیلی، پیشنهاد شرایط و نحوه گزینش افراد برای استفاده از بورس‏های تحصیلی و نظارت بر تعیین دانشگاه‏ها و مراکز علمی مناسب برای تحصیل بورسیه‏ها در هر رشته و تصویب نهایی واگذاری بورس به متقاضیان واجد شرایط از وظایف شورای مرکزی بورس کشور است.

انتهای پیام/2249/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول